Apple սարքավորումների, համակարգիչների և նոթբուքերի սպասարկման կենտրոն

Apple Service կենտրոնը մատուցում է համակարգիչների, նոթբուքերի, պլանշետների և բջջային հեռախոսների վերանորոգման ու ծրագրային սպասարկման ծառայություններ:

Մեր մասին

Our service center was founded in 2009. At that time we were one of the first Apple repair companies in Moscow. We started with the iPhone and MacBook repair services, and then added iPad, when they appear in the market. We have learned to carry out even very complex repairs. For example, we separately change matrices on MacBook Pro Retina and MacBook Air. This is cheaper than replacing the “head” assembly, but it is a very complex work. 
We are not just a workshop, we provide high level service: polite, clear and with solid guarantee for repairs. We comply with the deadlines. The prices announced during acceptance do not change unexpectedly, when you come to pick up the computer from repair. And we honestly tell the customer, if the device is more likely dead than alive, and investing in it is no longer worth it.

Մեր ծառայության և Apple-ի կողմից լիազորված սպասարկման կենտրոնների տարբերությունը

Apple-ի կողմից լիազորված ծառայությունները սարքավորումները վերանորոգում են արտադրողի ցուցումների համաձայն: Սովորաբար նմանատիպ ծառայություններին դիմում են սարքը ձեռք բերելիս ստացած երաշխիքային ժամկետում:
Մեր սպասարկման կենտրոն դիմում են նաև սարքի երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո, և մեր մասնագետները երաշխավորում են սարքի որակյալ նորոգումն ու երկարատև անխափան աշխատանքը:

Apple recommends

  • Ընդհանրապես չվերանորոգել կոտրված iPad-ները, քանի որ լիազորված ծառայությունն առաջարկում է փոխարինել այն նոր iPad-ով: Լիազորված կենտրոններում դա անվճար է, եթե կոտրվածքը երաշխիքային է:
  • IPhone վերանորոգում իրականացնել սահմանափակ թվով: Էկրանի վերանորոգում արվում է միայն ապակու հետ միասին հավաքելով, 5 օր ժամանակահատվածում: Մյուս բոլոր դեպքերում դարձյալ IPhone վերանորոգում չի արվում, այլ առաջարկվում է փոխարինել սարքավորումը:
  • Macbook վերանորոգում կատարել միայն խոշոր հանգույցներով: Այսինքն՝ չփոխել, օրինակ, միայն touchpad-ը կամ ստեղնաշարը:

Independent services are not binded to Apple Service. Therefore, they make more different repairs, often faster and cheaper. But there are three cases when you should start right away with an authorized service

  • Դուք ձեռք եք բերել սարքի վերջին մոդելը: Առաջին մի քանի ամիսներն ազատ շուկայում պարզապես չկան այդ մոդելների պահեստամասերը, իսկ պաշտոնական ծառայություններում արդեն կա:
  • Սարքն ունի ակնհայտ երաշխիքային կոտրվածք, և սարքի վրա չկան քերծվածքներ, խազեր, ճաքեր կամ խոնավության հետքեր, որոնց դեպքում լիազորված կենտրոնում կարող են մերժել անվճար սպասարկումը:
  • Մեր անկեղծ խորհուրդը :) Տխուր է, բայց փաստ, որ երբեմն խորհուրդ ենք տալիս դիմել լիազորված ծառայություններին:

Մեր առավելությունները

Գներ

If the damage is guaranteed, the official service repairs the device for free. Non-warranty repairs are more expensive than in an independent service.
Example: broken glass of the iPhone 7. This is a non-warranty failure. The warranty service will offer a display replacement, which is much more expensive than our service.

Ժամկետներ

In the official service you need to fill out series of documents, and it is less likely to receive finished device faster than after 30 days.
An independent service repair period depends on the nature of the breakdown and employment. Most often, the finished device can be picked up on the same day.

Ճկունություն

The official service exchanges either spare parts for large units, or the whole device for a new one at an additional cost.
Independent service changes any spare part on any parts of the device.
Warranty service does not change glass on iPads and does not repair them, in general, at all, even if you really ask. They only exchange the devices for a new one; which is, of course, not very cheap.

Արժե դիմել լիազորվա՞ծ, թե՞ անկախ ծառայությանը

If the breakdown complies with the warranty requirements, it is better to go to the official service. Or if you are willing to pay extra for a new device and do not want to get involved with the repair.
In other cases, an independent service will make repairs faster and cheaper.

Գործարանային անսարքության

The main condition for warranty is when the damage “happens by itself." That is, there are no visible damages on the device, it has not been "drowned" in the water, and nothing was spilled on it.
Suppose you put tea on your keyboard a couple of months ago, everything seems to be dry. But there were traces of moisture inside, and the warranty service may refuse a free repair.
Warranty service applies if: the phone or tablet does not see the cellular network or Wi-Fi; the device does not turn on; the battery runs out very quickly; the device is overloaded.

Subscribe to Apple Service RSS

Օգնության կարի՞ք ունեք

Մենք միշտ պատրաստ ենք օգնելու համակարգչային տեխնիկային վերաբերող ցանկացած հարցով:

Գրել հարցը

Ի՞նչ ենք վերանորոգում

Փորձառու մասնագետների մեր թիմն իրականացնում է բջջային սարքավորումների ու համակարգիչների վերանորոգում՝ սկսած էկրանների վերանորոգումից մինչև մայրական սալիկների վերանորոգում։

Արագ լիցքաթափվող մարտկոց
սկսած ֏18,000
Փչացած ստեղնաշար
սկսած ֏12,000
Ազդանշանի բացակայություն
սկսած ֏20,000
Փչացած բարձրախոս
սկսած ֏10,000
Էկրանների վերանորոգում
սկսած ֏8,000
Թրջվելուց առաջացած վնասվածքներ
սկսած ֏5,000